Rezultati
Inkluzivno obrazovanje = pristup obrazovanju, UNICEF i Vlada Crne Gore u septembru 2010. godine pokrenuli su kampanju „Govorimo o mogućnostima“ za rješavanje pitanja društvene isključenosti i diskriminacije djece sa smetnjama u razvoju, koje su prisutne u zemlji, kako je to pokazalo istraživanje sprovedeno ranije te godine. U kampanju se od samog početka uključilo više od 100 partnera,…, Kvalitetno obrazovanje (socio-emocionalne vještine, PISA), Program međunarodnog testiranja učenika (PISA) je studija koju Organizacija za ekonomsku saradnju i razvoj (OECD) sprovodi u čitavom svijetu. Cilj PISA testiranja je evaluacija obrazovnih sistema zemalja mjerenjem rezultata koje 15-godišnjaci ostvaruju u matematici, prirodnim naukama i čitanju. Na taj način se zemljama omogućuje da unaprijede…, Socio-emocionalne vještine (formalno obrazovanje), Najnovija istraživanja u oblasti neurologije, obrazovanja i psihologije potvrdila su da su vještine, kao što su samoregulacija, kritičko razmišljanje, motivacija i preduzetnički duh, kao i zahvalnost, empatija i integritet, podjednako važne kao i intelektualne sposobnosti za uspjeh u školi i kasnije u karijeri, a još i više za ukupnu dobrobit i…