18 Мамыр 2021

ЮНИСЕФ тарихы

Біріккен Ұлттар Ұйымы жанындағы балаларға көмек көрсетудің халықаралық төтенше қоры  (ЮНИСЕФ) 1946 жылы Екінші дүниежүзілік соғыс аяқталғаннан кейін  құрылды. Біздің мандатымыз айқын болды: елі соғыста қандай рөл атқарғанына қарамастан, өмірі мен болашағына қауіп төнген балалар мен жастарға көмектесу.    ЮНИСЕФ үшін әрбір мұқтаж баланы қамту және…, ЮНИСЕФ ондаған жылдар бойы, 75 жыл ішінде ЮНИСЕФ-тің миссиясы бүкіл әлемдегі балалардың қажеттіліктерінің өзгеруіне қарай өзгерді. Ұсынылған оқиғалар хронологиясымен танысыңыз және біз ондаған жылдар бойы жүргізген жұмыс туралы біліңіз.    , Тұлғалар мен дауыстар , ЮНИСЕФ тарихы — бұл біз қамти алған әр баланың тарихы. Ол сонымен қатар біздің ұйымға қажымай қызмет еткен және оны қолдаған адамдарда көрініс табады. Бұл маңызды ресурстар мен қолдауды қамтамасыз еткен, сонымен қатар балалар қорғалған, дені сау және білімді бола алатын орта құруға уақыт бөлген ісіне берілген адамдардың тарихы. ЮНИСЕФ біздің…, Мұрағат , 75 жыл бойы ЮНИСЕФ біздің тарихымыз бен бүкіл әлемнің тарихы жазылған ірі зерттеулер туралы құжаттарды, материалдар мен жарияланымдарды жинайды. Нью-Йорктегі штаб-пәтерімізде орналасқан ЮНИСЕФ-тің мұрағатында біздің ұйым құрылған сәттен бастап Екінші дүниежүзілік соғыстан бастап бүгінгі күнге дейінгі кезеңдегі Қордың жергілікті жерлердегі жаһандық…, Тарихи құжаттар мен жарияланымдар  , Біздің баяндамаларымыздың, деректеріміздің және басқа да тарихи жарияланымдарымыздың ауқымды топтамасы онжылдықтарды қамтиды және саясатты әзірлеу мен шешім қабылдауға ықпал етудің негізгі құралы болып табылады. Өзіңіз үшін біздің тарихи құжаттарымызды,  “Әлемдегі балалардың жағдайы” баяндамасы сияқты негізгі басылымдардан бастап, жылдық…
24 Қыркүйек 2020

COVID-19 контекстіне байланысты оқу орындарында денсаулық сақтау шараларын енгізуге қатысты ұсыныстар

Осы қосымша Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының 2020 жылғы 10-мамырда жариялаған «COVID-19 контекстіне байланысты оқу орындарында денсаулық сақтау шараларын енгізуге қатысты ұсыныстар» деген құжаттың орнына жүре алады. Бұл құжат осы уақытша басшылыққа алынатын нұсқаулықты әзірлеу үшін білім беру мекемелері бойынша соңғы нақты деректерді бірлесіп зерттеген  – Техникалық консультативтік топ (ТКТ) пен COVID-19 сарапшыларының, сондай-ақ ДДСҰ, ЮНИСЕФ, ЮНЕСКО сарапшыларының қатысуымен дайындалды. Бұл нұсқаулықта теңдік, ресурстардың салдары және оның жүзеге асырылу мәселелері қарастырылады. Осы құжатқа енгізілген негізгі өзгеріс – мектеп жұмысын ұйымдастыру барысында COVID-19 контекстіндегі инфекцияның ұлттық деңгейден төмен әкімшілік деңгейлерде берілу дәрежесі мен қарқындылығын ескере отырып тәуекелдерді бағалауға негізделген. Бұдан басқа, өзгерістерде физикалық қашықтықты сақтаумен қатар, мектептерде бетпердені (маска) қолдану жағдайларындағы жас ерекшеліктеріне сәйкес аспектілер де ескерілген, сондай-ақ SARS-COV-2-нің білім беру мекемелеріне енуіне және таралуына жол бермеу мақсатындағы кешенді, көп деңгейлі шаралар да  қамтылған. Осы Қосымшада COVID-19 пандемиясы кезінде мектеп жұмысын барынша қауіпсіз ұйымдастыру туралы  шешім қабылдаушылар мен оқытушыларға ұсынымдар беріледі. Барлық ұсыныстар мен шешімдердің басында балалардың жалпы жағдайын, денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ете отырып, балаларға үзіліссіз білім беру мәселесі тұруы тиіс. Қабылданған барлық шешімдердің де балаларға, олардың ата-аналары немесе қамқоршыларына, мұғалімдерге және басқа да қызметкерлерге, жалпы алғанда қоғам мен көпшілік үшін маңызды әсері бар.  Оқырмандар да COVID-19 байланысты эпидемиологиялық жағдайдың өзгеруі барысы мен жағдайдың қайта туындау қаупін бір уақытта басқару шаралары туралы ДДСҰ басып шығарған ХДҚӘш бейімдеу бойынша нұсқаулықты оқып-зерттеуге қызығушылық туындауы мүмкін.
21 Шілде 2020

Ата-аналар өз баласына COVID-19 кезінде жоғалтуларды бастан өткізуге қалай көмектесе алады

Короновирус - бүкіл әлемдегі адамдар әдеттегі өмір салтынан айырылған жаңа тарихтың теңдессіз оқиғасы. Біреуге COVID-19 салдарынан қаза тапқан сүйікті адамын жоқтауға тура келді. Жоғалтулар, қайғы-қасірет, ауыр қазалар, әсіресе өмірінде алғаш рет осындай жағдайларға тап болған балалар осының бәрін ауыр уайымдайды. Біз психолог-маман, бестселлерлер…, Жоғалту мен қайғы немен ерекшеленеді?, "Жоғалту және қайғы - бұл ересектер мен балаларды бір мезгілде ренжітіп, жиі өте қайғылы сезінетін қатты психологиялық уайымдаулар", - дейді доктор Дэймур. - Біз "жоғалту" терминін пандемияға дейін болған тәртіп пен күнделікті үйреншікті әдет сияқты қайтаруға болатын жоғалған заттарға қатысты пайдалана аламыз. "Қайғы" термині, өз кезегінде,…, Балалар ересектерден гөрі жоғалту мен қайғыны қалай бастан кешеді?, Доктор Дэймурдың айтуынша, бұл жерде көп нәрсе сіздің балаңыздың жасына байланысты. "Өте кішкентай балаларды жоғалту да, қайғы да шатастыруы мүмкін. 5 жасқа дейінгі балаларға олар неге мектепке дейінгі мекемеге бармайтының және олардың ата-аналары не себепті үйде қалатының түсіну қиын болуы мүмкін. Жақын адам қайтыс болған жағдайда балалар өлімнің…, Балама осы эмоцияларды жеңуге қалай көмектесе аламын?, Барлық жастағы балалармен кішіпейіл және адал болыңыз, бірақ әсіресе кішкентай балаларға сезімтал болыңыз. "5 жасқа дейінгі балалар эвфемизмдер жоқ өте нақты, өте қарапайым түсініктемелерді қажет етеді. Біз балаларға біреуді "жоғалтып алдық" деп айта алмаймыз, себебі олар оны түсінбейді. Егер ересектер жылы шыраймен және мейірімділікпен: "Менде…, Мен ата-анамнан айырылып, өзім аза тұтудамын. Баламды қалай қолдай аламын?, "Балалар ересектердің қайғы - қасіретін көргенде жаман ештеңе жоқ", - деп түсіндіреді доктор Дэймур. - Жақын адамымыздың қайтыс болуына байланысты қайғы сезімін бастан өткеру, бұл нақты жағдайға дұрыс реакция Балаларға тіпті ең ауыр эмоцияларды қалай жеңуге болатынын көрсету маңызды". Егер сіз қайғыға душар болсаңыз, баланы қорқытып алмау өте…, Менің балам жақын адамның қайтыс болғанына қайғырғанда маған не күтуге болады?, Доктор Дэймурдың айтуынша, "...6 жастан 11 жасқа дейінгі балалар мен жасөспірімдер жақын адамынан айырылып қалудан есеңгіреу немесе сенбеу кезеңдерін жиі бастан кешіреді. Кейде тіпті бұл жағдайдың болғанын ұмытуға тырысады, бұл қалыпты жағдай және сау қорғаныш реакциясы болып табылады, сыздау келтіретін жаңалықтардан психикаға демалуға мүмкіндік…, Менің баламда депрессия болуы мүмкін деп қорқамын. Неге назар аудару керек?, "Жоғалту және қайғы-қасірет өте ауыр тәжірибе", - деп түсіндіреді доктор Дэймур. - Бала қашан ауыртпалықты көтеретінің ал қашан дабыл қағу керек екенін білу маңызды. Егер барлық жас топтарының балалары, сондай-ақ ересектер көптеген күнге созылған эмоционалды жатсыну, психотроптық заттарға салыну, ұқыпсыз түр немесе олармен бірге өмір сүру мүмкін…, Маңызды іс-шаралардың кейінге қалдырылуы менің балама әсер етуде. Оның көңілін қалай жұбата аламын?, "Коронавирус олардың әдеттегі өмірін бұзғандықтан, балалар ренжуге толықтай құқылы", - дейді доктор Дэймур. Мұндай жоғалтулар бізден гөрі, балалар үшін маңызды мәнге ие, өйткені бұл кезең ұзақтығы бойынша пайыздық қатынаста олардың өмірінде айтарлықтай болып табылады, ал біз болсақ жағдайды өзіміздің ұзақ өмір тәжірибеміздің тұрғысынан бағалаймыз…, Менің балама қазір неге үйде отыратынымызды түсіну қиын. Оны қалай түсіндіре аламын?, Доктор Дэймур кішкентай балаларға бағдар беруді ұсынады. "Саған суық тигенде мектепте басқа адамдарды ауыртпау үшін біз сені үйде қалдыратынымызды білесің ғой? Қазір ұқсас жағдай, бірақ бұл вирус суық тиюден әлдеқайда қауіпті. Сондықтан біз осы вирусты жұқтырмау үшін үйде қаламыз, ал науқас адамдар басқа адамдарға жұқтырмау үшін үйде қалады" деп…