امضاء تفاهم نامه همکاری میان یونیسف ایران و بانک سامان

همکاری یونیسف با بانک سامان برای کودکان ایران

16 اکتبر 2017
UNICEF and Saman Bank
UNICEF Iran/2017/Andisheh Rad

دفتر یونیسف در ایران در روز دوشنبه 17 مهرماه 1396، تفاهم نامه ای را با بانک سامان به امضاء رساند. این برای اولین بار است که تفاهم نامه ای بین یونیسف و یک بانک ایرانی به امضاء می رسد. این تفاهم نامه با  ترویج مسئولیت اجتماعی شرکت ها (CSR) به بخش خصوصی در ایران کمک می کند تا به نتایج مثبتی برای کودکان دست یابد.

بر اساس این تفاهم نامه، بانک سامان به اجرای برنامه های مشترک یونیسف با دولت جمهوری اسلامی ایران برای کودکان از طریق کمک های مالی، کمک های غیر نقدی و ارائه خدمات، یاری می رساند.

بانک سامان همچنین از طریق نشریات، رویدادها، مراسم، پویش های سراسری بانکی و شعب خود، آگاهی عموم مردم و شبکه بانکی خود را درباره فعالیت های یونیسف افزایش می دهد.

بانک سامان همچنین به مشتریان و کارکنان خود امکان می دهد تا کمک های داوطلبانه شان را در اختیار یونیسف قرار دهند. علاوه بر این، بانک سامان به عنوان یکی از قهرمانان کودکان یونیسف، مانند یک الگو برای دیگر شرکت های خصوصی جهت اتصال یونیسف به شبکه کسب و کار خود عمل خواهد کرد.

این تفاهم نامه توسط نماینده یونیسف در ایران آقای دکتر ویل پارکس و مدیرعامل بانک سامان آقای سید احمد طاهری در طی مراسم مشارکت یونیسف با بخش خصوصی که توسط یونیسف و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران (ICCIMA) که در تاریخ 17مهرماه در تهران برگزار شد، به امضاء رسید.

تماس با ما

بهاره یگانه فر
کارشناس ارتباطات
یونیسف
تلفن: 02122594994

درباره یونیسف

یونیسف تنها نهاد سازمان ملل متحد برای بهبود زندگی و رفاه کودکان در سراسر جهان است. با همراهی و همکاری با طیف وسیعی از شرکای کاری، یونیسف در 190 کشور و نقطه از جهان برای کودکان فعالیت دارد تا به تعهداتش برای همه کودکان، به ویژه آسیب پذیرترین آنها، جامه عمل بپوشاند.  

برای اطلاعات بیشتر درباره فعالیت های یونیسف از وب سایت www.unicef.org دیدن فرمایید.

 Twitter and Facebook