
Մամուլի հաղորդագրություն
Որքանով է այս կամ այն բարեփոխումից շահում երեխան. ահա գլխավոր սկզբունքը, որով պետք է առաջնորդվենք
Վերապատրաստման դասընթացին գլխավոր զեկույցներով հանդես են եկել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը և նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը, իսկ Հայաստանում ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի ներկայացուցիչ Քրիսթինե Վայգանդը հանդես է եկել ողջույնի խոսքով։, Կարևոր խնդիր․ փաստարկված տեղեկատվություն բարեփոխումների մասին, Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ ...

Մամուլի հաղորդագրություն
Մեկնարկել է «Կրթության կառավարում և առաջնորդություն» վերապատրաստման ծրագիրը դպրոցների տնօրենի հավակնորդների համար
ԵՐԵՎԱՆ, 10 հոկտեմբերի, 2024 թ. -, ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը «ԵՄ-ն հանուն կրթական բարեփոխումների» ծրագրի շրջանակում ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի աջակցությամբ, «Այբ» կրթական հիմնադրամի հետ համատեղ սկսում է «Կրթության կառավարում և առաջնորդություն» վերապատրաստման նոր ծրագիրը՝ հանրակրթական ուսումնական հ...

Հոդված
Փախստական և հյուրընկալող համայնքների 360 երեխա այսօր ավելի պատրաստ գնաց դպրոց
Աբովյանի՝ Վիկտոր Համբարձումյանի անվան թիվ 10 հիմնական դպրոցում անգամ ամառային արձակուրդի շրջանում շենք մտնելուն պես հեռվից լսվում էին երգի ու երեխաների միախառնված ձայներ: Ամառային տապը բնավ չէր խանգարում 5-6 տարեկան երեխաներին պատրաստվել իրենց կյանքի կարևորագույն իրադարձություններից մեկին՝ առաջին անգամ դպրոց գնալո...

Մամուլի հաղորդագրություն
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության, Հայաստանում Եվրոպական միության և ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի՝ Հայաստանում կրթական բարեփոխումների վերաբերյալ քաղաքականության երկխոսության հարթակի շրջանակում այսօր կայացել է «Հայաստան-ԵՄ կրթական երկխոսություն» համաժողովը
Երևան, մայիսի 7, 2024 թ., Համաժողովին ներկա են եղել և ելույթներով հանդես եկել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, նախարարի տեղակալներ Արթուր Մարտիրոսյանը և Արաքսիա Սվաջյանը, Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության ղեկավար, դեսպան Վասիլիս Մարագոսը, Հայաստանում ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի ներկայացուցիչ Քրիսթինե Վայգանդը, ՀՀ-ում հավատարմագրված ...

Հրապարակում
Հայաստանի կրթության ոլորտի վերլուծություն
Հայաստանում կրթության ոլորտի բարեփոխումների անհրաժեշտության և կարևորության մասին մշտապես է խոսվում։ Այս ոլորտում հետազոտահեն ու փաստահեն քաղաքականություն իրականացնելու, ինչպես նաև լավագույն միջազգային փորձը ներգրավելու նպատակով 2021 թ. - ին ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ը ուսումնասիրել է համակարգը՝ Կրթության համաշխարհային գործընկերութ...

Հոդված
Բարելավել հանրակրթության ոլորտը՝ ուսումնասիրելով միջազգային փորձը
Հայաստանում կրթության ոլորտի բարեփոխումների անհրաժեշտության և կարևորության մասին մշտապես է խոսվում։ Այս ոլորտում հետազոտահեն ու փաստահեն քաղաքականություն իրականացնելու, ինչպես նաև լավագույն միջազգային փորձը ներգրավելու նպատակով վերջին ամիսներին չորս խորքային ուսումնասիրություններ են իրականացվել: ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ն այս ուս...

Հրապարակում
Հայաստանում հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների կառավարման մոտեցումների իրագործելիություն
Հանրակրթական ոլորտի, մասնավորապես դպրոցների արդյունավետ կառավարումն ու ղեկավարումը էական ազդեցություն ունեն հանրակրթության որակի և սովորողների ուսումնական ձեռքբերումների վրա: Ինչպե՞ս է դպրոցի կառավարման և ղեկավարման ներկայիս մոտեցումը նպաստում Հայաստանում կրթական նպատակների իրականացմանը: Հարցին պատասխանելու համար ...

Հրապարակում
Հայաստանում ուսուցման զանգվածային գնահատման ազգային համակարգի վերլուծություն
Առաջին անգամ Հայատանում ուսումնասիրվել է ուսուցման զանգվածային գնահատման ազգային համակարգը՝ միջազգայնորեն մշակված նոր՝ ANLAS մոտեցմամբ: Ուսումնասիրություն ն իրականացրել է ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ը Կրթության համաշխարհային գործընկերության (ԿՀԳ) հիմնադրամի տրամադրած դրամաշնորհի շրջանակում, ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտ...

Հրապարակում
Հայաստանում ուսուցիչների կառավարման համակարգի վերլուծություն
Անհնար է թերագնահատել ուսուցչի դերը թե՛ երեխայի կրթության և թե՛ հասարակության զարգացման գործում: Ուսուցիչների կառավարման համակարգի բարելավմանը սատարելու համար ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ը ուսումնասիրել է համակարգը՝ Կրթության համաշխարհային գործընկերության (ԿՀԳ) հիմնադրամի տրամադրած դրամաշնորհի շրջանակում, ՀՀ կրթության, գիտության, մշ...

Հրապարակում
Դասարանային գնահատման փորձի վերլուծություն
Կայուն զարգացման 4-րդ նպատակի հիմքում ընկած է հետևյալը. «Բոլորի համար ներառական և որակյալ կրթության հասնելը վերահաստատում է այն համոզմունքը, որ կրթությունը կայուն զարգացման ամենահզոր և ապացուցված միջոցներից է»: Իսկ յուրաքանչյուր սովորողի համար հավասար որակյալ կրթություն ապահովելու գործում մեծ դեր ունի նաև հավասար ...

Հոդված
50 տարվա մեջ առաջին անգամ բարելավվել են Գորիսում աշակերտների կրթական պայմանները
Պատկերացնու՞մ եք՝ դուք գնում եք դպրոց և նստում ձեր շա՜տ հին գրասեղանի մոտ մի դասարանում, որտեղ կես դարում հարյուրավոր աշակերտներ են սովորել, բայց որը երբեք չի վերանորոգվել՝ համայնքում ռեսուրսների բացակայության պատճառով: Գորիսի թիվ 2 հիմնական դպրոցը հիմնադրվել է 1952-ին, ներկայիս մասնաշենքում գործում է 1972-ից։ Դպր...

Հրապարակում
«Դպրոցը տուփի մեջ»
Կրթության իրավունքն առավել վտանգված է արտակարգ և ճգնաժամային իրավիճակներում և դրանցից հետո՝ անցումային շրջանում: ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ը հավատացած է, որ կրթությունը ոչ միայն մարդու հիմնական իրավունքն է, այլև վերականգնմանն աջակցելու ռազմավարական գործիք է: Այն ոչ միայն վերականգնում է ուսուցումը և դրա հետ կապված բոլոր օգուտները տ...