07 Փետրվար 2022

Մեդիագրագետ երիտասարդությունը իրավագիտակից հասարակության գրավականն է

Մեդիագրագիտությունն այսօր ժամանակակից կրթության ամենաանհրաժեշտ բաղադրիչներից է։ Համացանցից անվտանգ օգտվելու այդ անչափ կարևոր հմտությանը պետք է տիրապետի յուրաքանչյուր ոք՝ յուրաքանչյուր երեխա, յուրաքանչյուր դեռահաս և երիտասարդ, և իհարկե, յուրաքանչյուր մեծահասակ: Մեդիագրագետ երեխան ինքնին տեղեկացված քաղաքացի է, որն իր որոշումները կայացնում է…, Քրիստիան Գինոսյան, «Իմ լսած փոդքասթները կրթական են՝ ճանաչողական առումով։ Վերջերս թութակների մասին էի լսում, ու մինչև թութակ պահելն ինձ համար կարևոր էր կրթվելը: Կրթության ամենահարմար միջոցն ինձ համար փոդքասթն է, որը ես լսում եմ մարզվելու ժամանակ, փողոցում քայլելուց, տրանսպորտի մեջ։ Աղբյուրին վստահելու առումով շատ կարևոր է ճշտել՝ ո՞վ է փոդքասթերը։ Իմ դեպքում, օրինակ,…, Տաթիկ Մկրտչյան, «Գիտությունը հասկանալի դարձնելու համար, մատուցվող նյութը պետք է դարձնել այնպիսին, որ հարցեր չառաջանան։ Աստղաբանությունն, օրինակ, պսևդոգիտություն է, իսկ աստղագիտությունը՝ գիտություն։ Շատ կարևոր է մեր կարդացած գիտական հոդվածները ստուգել ճանաչված գիտական աղբյուրներից: Յուրաքանչյուր պսևոդոգիտական նյութ պետք է ճշտել՝ փորձելով հակառակն ապացուցել: Երբ…, Սոնա Ավագյան, Սոնան իր լսարանին հայտնի է Տիկտոկ հարթակից։ Ինչպես պահպանել մեդիադիետա՝ չվնասելով ֆիզիկական և հոգեկան առողջությունը, այս մասին էր նա պատմում իր լսարանին ֆորումի ընթացքում։ Մեդիադիետայի՝ Սոնայի բաղադրատոմսն է՝ լինել զբաղված, սահմանափակել համացանցում անցկացրած ժամանակը, կրճատել աղբյուրներն ու երբեմն դադար վերցնել: Կարևոր է երկա՜ր մտածել՝ ինչ բառեր…, Լուսինե Զաքարյան , «Իմ երկրորդ աշխատանքը նկարելուց մտածում էի՝ ինչ բառեր պետք է օգտագործել, քանի որ շատ զգայուն թեմայի մասին էր։ Ֆիլմը դաշտանի մասին էր, թե ինչպես է մայրն առաջին անգամ իր երեխային բացատրում, թե ինչ է այն։ Իմ աշխատանքը վավերագրական ձայնագրություն էր, այսինքն իրական մամա, իրական երեխա խոսում էին։ Ինձ համար վախենալու էր, թե այդ թեման Հայաստանում ինչպես…, Նարեկ Օհանյան, «Մարդկանց գրավելու այլընտրանքային միջոցներ պետք է օգտագործենք, ներկայացնենք մեր պատմությունը, մենք ինքներս օրինակ ծառայենք և անկեղծ լինենք լսարանի հետ։ Մեդիագրագիտությունն իմ արշավի կարևոր կետերից է, որովհետև եթե մենք խոսում ենք էկոլոգիայից, ուրեմն պետք է ճիշտ գիտական աղբյուրներից օգտվենք, զերծ մնանք ապատեղեկատվությունից և գրագետ մեթոդներով և ոչ…, Ագնես Խերանյան, «Անձամբ եմ զգում, թե ինչպես կարող է սոցիալական մեդիան ազդել հոգեկան առողջության վրա։ Այդ պատճառով Յութուբի և Ինստագրամիս հարթակները սկսեցի օգտագործել՝ բարձրաձայնելով խնդիրների մասին: Երբ կիսվում ես քո խնդիրներով, տեսնում ես, որ այդ հարցում դու մենակ չես, ավելին՝ հասարակության շրջանում այդ հարցերը նորմալիզացվում են։ Անկեղծ լինեմ՝ շատ բարդ է…, Լիլիթ Բրոյան, «Երբ մարքեթինգի մասին վիդեոներ եմ անում, միշտ կարդում եմ, որ ճիշտ իմֆորմացիա տամ։ Ես մեկ -երկու ժամ նյութեր եմ կարդում՝ 15 վայրկյանում այն ներկայացնելու համար: Ստացվում է՝ երբ սովորեցնում ես, նաև սովորում ես։ Եվ դա հրաշալի է»: Լիլիթ Բրոյանը լսարանին հայտնի է, որպես մարքետինգի մասնագետ, որը Տիկտոկ հարթակում կիսվում է իր գիտելիքներով։ Նա տեղեկացրեց…